Klacht: € 255,- tegoed

op 28 november 2016 over SNS Bank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 2 weken geleden een klacht tegen SNS BANK ingediend, nog steeds geen reactie. Uit een telefonischegesprek eerder met de bank waren min gegevens naar verluid spoorloos. De rekening is zonder mijn medewerking opgeheven. Dus het tegoed van € 255,- wil ik onherroepelijk op nader aangegeven rekeningnummer overgeboekt hebben

Gewenste Oplossing:

Op het moment dat SNS BANK bereidt is tot overboeking van € 255,- en het bedrag op mijn rekening staat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SNS Bank

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Eisberg6262