Klacht: € 200,00 te veel betaald voor de nieuwe overeenkomst

op 25 september 2017 over InterRent in de categorie Autoverhuur

Wij hadden op 24 augustus 2017 een auto gehuurd bij Interrent op de luchthaven van Porto. Dit was een booking met vroegbook korting op 6 februari 2017. Ikk betaalde hiervoor € 216,00 inclusief. De afspraak was een peugeot 207 4 deurs of een vergelijkbare auto.
Toen wij ons melden bij de balie wees de medewerker ons op een Fiat 500 2 deurs die al voor ons klaar stond.
Toen kwam ons probleem; mijn vrouw had de auto gehuurd op haar rijbewijs en creditkaart. Deze documenten was ze (heel dom van ons) vergeten. gelukkig had ik mijn rijbewijs en creditkaart bij mij en we dachten het goed op te lossen. Dat was niet zo!! de vroegbook booking verviel inclusief de € 216,00. Wij moesten een nieuwe overeenkomst aangaan en tot onze verbazing moesten we voor een auto de Fiat dus
€ 380,00 betalen. We voelden ons onderde hectiek in de drukte overvallen en onder druk. We hebben de prijs geaccepteerd en de Fiat.
Dit gaf ons in de week met de 2 deuren best veel ongemak.
Bij aankomst in ons verblijf in Aveiro heb ik de volgende dag geprobeerd om bij Interrent een auto te huren via mijn computer. Dit lukte met mijn wensen en het bedrag wat ik zou moeten betalen zou zijn: € 180,00 inclusief. Het komt er dus op neer dat ik daar in dat kantoortje mijn
€ 216,00 kwijt was en nog een € 200,00 te veel heb betaald.

Het was niet zorgvuldig van ons om de documenten niet bij ons te hebben.
in de kleine letters staat dit beschreven.
Maar ik had toch wat meer coulance bij de balie verwacht daar ik mijn papieren wel bij me had.
Dat ik een dag later voor € 200,00 minder een zelfde auto kon huren vindt ik stuitend en ik ben pas tevreden als ik het verschil van € 200,00 gecompenseerd krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door bendubois