Klacht: E 150,00 goedkoper

op 20 juli 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Afgelopen zondag avond, nog een last-minute geboekt voor het park Cochem in Duitsland.
Op dat moment zijn van het type wat wij hebben geboekt nog 15 bungalows vrij.
Woensdag, 3 dagen later, zie ik tot mijn verbazing, dat onze prijs van de bungalow E 150,00 gezakt is. Er zijn dan nog 14 bungalows beschikbaar.
Dus na ons, is er nog maar één bungalow geboekt.
Heb de roompot hierover gemailt, dat ik dit zeer vreemd en niet eerlijk vindt op korte termijn na onze boeking, E 150,00 is toch een groot bedrag en of het mogelijk is dat dit nog verrekend kan worden in onze nota, die wij wel direct volledig moesten betalen. Dit bleek niet mogelijk te zijn, en ze hoopten dat wij toch nog een leuke midweek zouden hebben.

Ik ben pas tevreden als dit bedrag alsnog verrekend wordt, of evt een oplossing in bijv. horecacheques.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 01 augustus 2016 om 13:19 geantwoord

Heeft op 02 augustus 2016 om 11:48 geantwoord

Mijn mening is, dat ze wel heel makkelijk aangeven dat de prijzen dagelijks kunnen verschillen. Toen wij boekten waren er van dit type nog 15 bungalows beschikbaar. 3 dagen erna is de prijs gezakt, en waren er nog 14 bungalows, de prijs is tot de datum van vertrek, steeds hetzelfde gebleven, met nog steeds 11 bungalows die nog verhuurd konden worden. Pas op de dag van vertrek waren er nog maar 2 bungalows beschikbaar. De prijs is dus maar één keer veranderd, 3 dagen nadat wij geboekt hadden. Ik ga zeker niet akkoord met de onopgeloste kwestie. Als het nu om een klein bedrag gaat, oke, maar we praten wel over E 150,00...En het antwoord is niet reeël, klopt niets van.

Alle klachten die gemeld zijn door f.kers