Klacht: Niet komen opdagen op afspraak en geen gehoor geven op contact zoeken

op 27 maart 2013 over DZ Klussenbedrijf in de categorie Klusbedrijven

Nadat ik een opdracht had geplaatst, kreeg ik een reactie van meneer dat hij wel wilde langskomen voor een offerte. Ik was erg enthousiast over de referentiea en over de foto’s van zijn klussen. We hadden de dag daarna om 13.00 uur afgesproken. De volgende dag om 13.00 uur, niemand. Na een half uur wachten, toch maar eens bellen, maar er werd niet opgenomen. Toen een sms verstuurd met de vraag hoe laat hij in ons nieuwe huis zou zijn, geen reactie. In de avond nog een mail gestuurd met de opmerking dat het ook niet erg is dat hij niet kan komen, maar laat dan iets weten. Ik vervolgens weer op werkspot ingelog om ons mailcontact te bekijken, maar deze had meneer gewist, waarschijnlijk zodat ik geen beoordeling kom geven. Al met al erg jammer, want hij had waarschijnlijk wel de opdracht gekregen.

Excuses met uitleg is voldoende.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DZ Klussenbedrijf

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DZ Klussenbedrijf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F. Smit