Klacht: Zeer onvriendelijk tijdens telefoongesprek

op 03 september 2016 over DZ Klussenbedrijf in de categorie Klusbedrijven

Op Werkspot heeft deze ondernemer vele goede beoordelingen. Daarom heb ik, woonachtig in Amsterdam, dan ook contact gezocht om een afspraak te maken. Ik zocht met opzet een in Amsterdam gevestigde ondernemer, aangezien ik aanneem dat deze van alle ins en outs op de hoogte is.
Mooi niet! De heer Znamiec begon indringende vragen te stellen over mijn woonplaats, zoals: “Do you live in Centrum??” Ik antwoordde netjes door te zeggen dat ik niet in het Centrum woonde, maar in Amsterdam Oost, vlakbij het Oosterpark. “I will not be coming on my bike with my tools you know!” was de bijdehante opmerking die Znamiec maakte. “How much is parking there??!” Ik gaf aan tussen 2 en 3 euro per uur. “Look for another company to work on your bathroom!” en Znamiec had opgehangen. Ik heb zelden een dergelijke onbeschofte ondernemer aan de telefoon gehad.

Als Znamiec een goede verklaring kan geven voor zijn gedrag en zich ervoor excuseert.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DZ Klussenbedrijf

Reactie van de melder van de klacht Vitek

1 jaar geleden - "Je hebt onlangs een klacht gemeld over DZ Klussenbedrijf. Helaas neemt DZ Klussenbedrijf jouw klacht niet in behandeling op Klacht.nl." Beste mensen, laat je niet alleen leiden door de goede recensies op Werkspot, maar ga ook na of een ondernemer vriendelijk is. In het geval van Znamiec is dat laatste helaas zeker niet het geval. Het zou best mogelijk zijn geweest dat de man een slechte dag had met onvriendelijkheid tot gevolg, maar dan zou hij later niet de kans hebben laten liggen om dat uit te leggen en zich ervoor te excuseren. Voor eenieder die toch met Znamieć in zee gaat: weet waar u aan begint.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DZ Klussenbedrijf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vitek