Mijn Klacht:
Ik heb in juni 2011 een dyson DC29 aangeschaft, speciaal omdat men garandeerde dat er geen zuigkrachtverlies zou optreden.
Speciaal een turboborstel voor de hondenharen erbij besteld.
Ik kreeg hem binnen en was totaal verrast door de zuigkracht! Geweldig, als de turboborstel erop zat moest ik met 2 handen stofzuigen anders kreeg ik hem niet over de kortpolige vloerbedekking heen, wat een zuigkracht!
Hondenharen vlogen erin en kon om de 2 dagen het opvangreservoir leeggooien.
Maar het afgelopen half jaar is de zuigkracht ik denk wel met bijna 1/3 afgenomen, de turboborstel kan ik niet eens meer gebruiken, in het begin vlogen de borstels die erin zaten in het rond nou gaat dat heel langzaam.
Filter hebben wij regelmatig uitgewassen zoals geadviseerd is ook het reservoir zit niet te vol en toch zuigt hij niet goed!
Dyson gebeld proberen ze je eerst af te schepen aan de telefoon.
Meneer aan de telefoon kon door de telefoon al horen dat de zuigkracht goed was??????????
Hebben wij een beetje lacherig op gereageerd wat dat kun je natuurlijk niet horen door de telefoon.
Reparateur gehad na een week, mevrouw hij zuigt toch nog goed!!!!! Zei deze kenner.
Ja id hij zuigt maar niet meer zo goed als voorheen ook het verhaal van de turboborstel uitgelegd.
Puntje bij paaltje, monteur zegt dat de stofzuiger goed is, wij vinden dat de zuigkracht stukken minder is hij zuigt wel maar lang niet zo goed als voorheen en hondenharen krijg ik er niet meer mee weg.Wat heb ik er dan nog aan turboborstel valt niet meer te gebruiken zo. Ik vind het misleidende reclame dyson de stofzuiger zonder zuigkrachtverlies!!!!!!! Ja ja ja ik weet ondertussen wel beter!
Gewenste Oplossing:
We hebben ook al aangegeven aan de monteur dat we een nieuwe stofzuiger ter vergelijking hier thuis willen hebben, om het verschil tussen de oude en de nieuwe met de zuigkracht te laten zien.
Dan kunnen we zien we er gelijk heeft, maar daar begonnen ze niet aan zei hij.
Voor ons zou dat de oplossing zijn!
