Mijn Klacht:
Ben al ruim een maand bezig mijn Dyson. Opgestuurd voor reparatie. Dyson had geen track en trace en is dus kwijtgeraakt. Honderd keer gebeld en kreeg telkens hetzelfde verhaal te horen, dat ze bezig zijn en ik vanzelf een reactie zal ontvangen. Uiteindelijk via de Whatsapp een bericht gestuurd. Ze hebben een nieuwe op de post gedaan, hier was ik in de eerste instantie heel blij mee. Ik kon eindelijk weer stofzuigen. Eenmaal thuis zag ik dat dit een andere was. Hier absoluut niet blij mee, is veel zwaarder, HEB LAST VAN MIJN ARMEN. Ik ben niet eens verplicht om een reden op te noemen, er kan niet zonder toestemming of akkoord van mij een ander model op de post gedaan worden. Op de app kreeg ik een heel arrogante medewerker, ze dacht volgens mij dat ze met haar vriendin aan het discussiƫren was. Het is heel simpel, er moet altijd overlegd worden en ze kunnen er niet vanuit gaan dat ik het wel oke zal vinden om een ander model te ontvangen. met een oplossing komen ze niet, ik wil mijn oude dyson!! en de mederwerker op de app moet zich ook weten te gedragen en normaal reageren
Gewenste Oplossing:
ik wil hetzelfde model dyson