Klacht: Wachttermijn defecte stofzuiger

Iris op 17 november 2012 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag jl. stopte mijn Dyson stofzuiger ermee. Helpdesk gebeld en afspraak gemaakt voor afgelopen maandag, 12nov. Door prive omstandigheden kon monteur niet, heb ik begrip voor! Zouden me s middags terug bellen voor nieuwe afspraak. Kreeg toen te horen dat de monteur nu vrijdag 23 nov zou komen! Dit is dus bijna 2 weken later!! Toen ik vroeg om leen stofzuiger kreeg ik te horen dat ze geen winkel zijn maar een helpdesk en dus geen stofzuiger hebben staan om uit te lenen! Vind het zeer kwalijk dat ik bijna 2 weken zonder stofzuiger zit omdat zij een probleem hebben door een tekort aan monteurs! Heb nu t idee dat ze van hun probleem mijn probleem maken. Er wordt een beroep gedaan op mijn geduld terwijl dit niks met geduld te maken heeft maar met een schone vloer! Het gaat hier nou niet bepaald om een goedkope stofzuiger dus enige medewerking van de kant van Dyson, lees service, zou toch niet zo vreemd zijn? Heb nogmaals contact met hen gezocht, via email, dat ik niet zonder meer akkoord ga met hun werkwijze maar hier geen reactie meer op gekregen!

Gewenste Oplossing:

Een leen stofzuiger gedurende de periode dat ik, door een probleem bij Dyson, zonder stofzuiger zit.

Alle klachten die gemeld zijn door