Klacht: Waardeloze kwaliteit en service van Dyson DC34 Animal Pro

AndyBronnenberg op 02 april 2014 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze Dyson DC34 Animal Pro met extra separaat aangeschafte accu voldoet absoluut niet aan de verwachtingen. Beide accu’s geven op vol-vermogen veel problemen (apparaat schakelt steeds in-ui-in-uit). Op half-vermogen hebben we dit probleem niet. Dyson gebeld, we zouden twee nieuwe accu’s opgestuurd krijgen maar helaas….nooit iets ontvangen. Nu ca. half jaar later (we gebruiken het apparaat alleen nog op half-vermogen) is het acculaadsnoer ook al defect. En verassing…..de levertijd bedraagt ruim 2,5 maand!!!!!

Had gehoopt en verwacht met de aanschaf van een dure Dyson een kwalitatief goed product aan te schaffen van een fabrikant die service hoog in het vaandel heeft staan…..HELAAS, niet dus!

Gewenste Oplossing:

Twee nieuwe accu's en een acculaadsnoer, onder garantie geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door