Klacht: V11

NathanRijken op 18 november 2024 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Dyson,

Inmiddels zijn wij een aantal weken verder. Uw medewerkers doen hun werk niet of handelen meer dan onbeschoft.
Wij worden van het kastje naar de muur gestuurd. Inmiddels wordt zelfs de telefoon erop gegooid als uw medewerker geen antwoord weet.

De V11 (inmiddels nummer 3 van jullie gekregen omdat er in iedere steelstofzuiger blijkbaar een fout zit) doet het wederom niet. Wij zitten een aantal weken zonder stofzuiger, na herhaaldelijk contact met jullie.
Ik verwacht vandaag een passende oplossing en ga er ook vanuit dat dit op een passende wijze wordt opgelost.
Wij zijn een vaste klant bij jullie, maar op deze manier verliezen jullie een klant.
U weet ook dat slechte referenties funest zijn voor uw bedrijf.

Ik zie uw reactie en een passende oplossing per ommegaande graag tegemoet,

Vriendelijke groet,
Nathan Rijken en Simone Treffers

Gewenste Oplossing:

Nieuw Stofzuiger of een heel goede tegemoetkoming.
Uiteindelijk willen wij natuurlijk gewoon bij Dyson klant blijven.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Dyson
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

Reactie van de melder van de klacht NathanRijken

2 maanden geleden - Ook hier geen goede service. Zodra er een klacht is, geeft Dyson niet thuis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NathanRijken