Klacht: Toegezegde levering onderdeel van Dyson stofzuiger nog steeds niet geleverd

Willem Jean op 03 oktober 2024 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 juni 2024 heb ik gebeld met Dyson omdat de ledverlichting van de stofzuiger het niet meer deed. Omdat ik binnen de garantietijd het euvel heb gemeld werd toegezegd dat het onderdeel opgestuurd zou worden.
Ondanks 3x bellen is er nog steeds niets opgestuurd. Er wordt telkens gezegd dat zij de bestelling nog niet binnen hebben. Steeds wordt gezegd dat er bestellingen zijn ontvangen, maar `die van u zit er niet bij`. Ik heb steeds het gevoel dat ze de bestelling niet goed hebben geregistreerd. We zijn inmiddels al 3 1/2 maand verder en nog steeds niets ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Levering van het toegezegde onderdeel van Dyson stofzuiger

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Dyson
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Willem Jean

3 maanden geleden - Ik begrijp dat Dyson de klacht via klacht.nl niet in behandeling neemt? Hoe nu verder? Met vriendelijke groet, Willem Jean

Alle klachten die gemeld zijn door Willem Jean