Mijn Klacht:
Vandaag de helpdesk van Dyson gebeld. De stofzuigermond van onze dyson is gebroken en dus zoek ik een nieuwe. Op de site kom ik er niet uit, dus helpdesk bellen. Ik heb een DC23 en zoek een borstel die vnl hondeharen kan verwijderen. De jongeman(Chester genaamd) was erg ongeintereseerd, heb ik al een ‘hallo’ moeten zeggen, omdat ik een tijd niks hoorde. Ik ben er wel, zegt ie, verder niet. Hij vroeg alleen watvoor stofzuigermond ik in het verleden had, dus die voerde hij al in in de computer. Waarop ik zei dat ik eerst informatie wilde over de turbohead. Weer stil. Toen ik zei dat ons gesprek niet zo goed verliep, drukte hij me gewoon weg!
Wat een klantenservice!!
Kortom ik zit nog steeds zonder stofzuigermond.
Gewenste Oplossing:
Er moet vind ik contact met mij worden opgenomen om het hierover te hebben. Ik vind dit zo onbeschoft.
