Klacht: Onbereikbaar

Iphone23 op 05 juni 2024 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Besteld een haarproduct van bijna
€ 500,00.
Eén dag na levering krijg ik een mail met memberskorting op dit product van maar liefst 15 procent.
Heb telefonisch verhaal proberen te halen echter zonder resultaat . Had hem opnieuw moeten bestellen was haar antwoord en de eerste retour sturen ! Ongelooflijk . Toen wilde ik dit schriftelijk melden bij Dyson.
Het door de klantenservice gekregen e-mail adres komt meteen retour als onbestaand adres , de whatsapp functie is buiten bedrijf !
Ongelooflijk voor een dergelijk bedrijf met producten die ook nog eens behoorlijk hoog in aanschafprijs zijn . Mijn product gaat vandaag retour …. Gelukkig kan dát nog.

Gewenste Oplossing:

Ik had het correct gevonden als Dyson me de 15 procent korting had gerestitueerd.
Het was nota bene nog geen 24 uur verstreken tussen aankoop en de membersmail.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

Reactie van de melder van de klacht Iphone23

2 weken geleden - Omdat Dyson de klacht niet in behandeling wil nemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iphone23