Klacht: Namaak product

Ramon1232 op 06 juli 2023 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Dossier nummer 08270084

Sinds begin juni zijn wij bezig met een document vanuit jullie waarin blijkt dat onze Dyson helaas en nep product blijkt te zijn.
Op 9 juni hebben jullie dit geconstateerd. Wij hebben veel contact met jullie gezocht omdat wij continu een onjuiste document toegestuurd hebben gekregen betreft bewijs nep product.
Nu heb ik afgelopen maandag weer gebeld en zou het weer uitgezonden worden. Vanochtend nog niks ontvangen weer gebeld. Vervolgens sturen jullie een mail (zie bijlage foto) dat de dyson ter reparatie wordt aangeboden? Ik heb weer gebeld met jullie maar duidelijk antwoord kreeg ik niet. Vandaag is de laatste dag (we hebben al uitstel gehad) dat wij bij Bol.com deze brief dienen in te leveren anders krijgen wij onze €555 niet terug..
Wij vinden het erg jammer dat dit proces zo verloopt bij jullie. Straks krijgen wij niks meer vanuit bol.com en geen föhn meer. (Die is tevens nog bij jullie denken we?)

Wij zouden zsm geholpen willen worden..

Dat we spoedig het juiste formulier krijgen toegestuurd

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ramon1232