Klacht: Misleidend ‘meld je aan voor 10% korting’

Dyson fan op 30 oktober 2024 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eindelijk besloten om mijn lange wens (4 jaar) in vervulling te laten gaan. Ik ga Dyson airwrap bestellen. Op de site kom ik korting van 10% tegen. ‘Meld je aan als member en krijg 10%korting.’ Wauw is mijn gedachte.. dat is welkom op zo’ n groot bedrag. Ik meld mij aan maar geen mail die zij beloven binnen 24 uur. Na prettig en vriendelijk contact via whatsapp met Dyson Nederland.. na 4 dagen ( lang verhaal) nog steeds geen kortingscode en de laatste reactie is dan ook ‘ helaas heb ik geen nieuwe informatie over de kortingscode’ aldus Dyson Nederland.
Ik voel me aan het lijntje gehouden. Ondanks meerdere pogingen tot contact krijg je geen korting waarmee zij nieuwe klanten proberen aan te trekken.
Vwb vriendelijkheid geen enkel commentaar. Communicatie is altijd vriendelijk. Maar dit voelt gewoon als misleiding en daar wil ik graag een melding van maken.

Gewenste Oplossing:

Ik ontvang graag 10% korting die mij beloofd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Dyson
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dyson fan