Mijn Klacht:
Heb 5 a 6 weken geleden geprobeerd een nieuwe zuigmond te bestellen bij dayson, maar was niet op voorraad, vervolgens na 6 weken maar eens gebeld met een Mariet , die zegt me ook die is niet op voorraad, maar dat wist ik al. Na aanleiding van dit gesprek moet ik nu wachten op een mail, die niet komt. Wat nu. Machine is amper 1 jaar oud zit in de garantie , sta ik hier met een Dayson stofzuiger al 6 weken te kijken met een kapotte zuigmond. Heb gevraagd stuur mij een tijdelijke machine , totdat die zuigmond binnen is, maar dat was niet mogelijk. Er wordt alleen maar gepraat in problemen, maar niet in oplossingen. Zit nu nog steeds te wachten op een mail, dossier nr 42615647. Maar je raad het al , geen mail en telefoon gehad, Hoop voor de kerst nog te kunnen zuigen met een Dayson met nieuwe zuigmond. groetjes een zeer teleurgestelde klant
Gewenste Oplossing:
Tijdelijke machine , of nieuwe zuigmond, of nieuwe machine waar van je gewoon iedere 2 jaar een nieuwe zuigmond van kan bestellen zonder problemen.