Klacht: Het niet kunnen leveren van een zuigmond van stofzuiger die nog in de garantie zit

Dick Knuiman op 24 november 2024 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 5 a 6 weken geleden geprobeerd een nieuwe zuigmond te bestellen bij dayson, maar was niet op voorraad, vervolgens na 6 weken maar eens gebeld met een Mariet , die zegt me ook die is niet op voorraad, maar dat wist ik al. Na aanleiding van dit gesprek moet ik nu wachten op een mail, die niet komt. Wat nu. Machine is amper 1 jaar oud zit in de garantie , sta ik hier met een Dayson stofzuiger al 6 weken te kijken met een kapotte zuigmond. Heb gevraagd stuur mij een tijdelijke machine , totdat die zuigmond binnen is, maar dat was niet mogelijk. Er wordt alleen maar gepraat in problemen, maar niet in oplossingen. Zit nu nog steeds te wachten op een mail, dossier nr 42615647. Maar je raad het al , geen mail en telefoon gehad, Hoop voor de kerst nog te kunnen zuigen met een Dayson met nieuwe zuigmond. groetjes een zeer teleurgestelde klant

Gewenste Oplossing:

Tijdelijke machine , of nieuwe zuigmond, of nieuwe machine waar van je gewoon iedere 2 jaar een nieuwe zuigmond van kan bestellen zonder problemen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Dyson
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dick Knuiman