Klacht: Garantie aanwezig maar onderdeel niet

Ozgul27 op 10 juli 2024 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds 15-4 een aanvraag bij Dyson. Mijn apparaat is net een jaar oud dus de garantie is aanwezig. Echter, het vervangende service artikel is dus nu al ruim 3 maanden uit voorraad.
Er kan niet gezegd worden wanneer het op voorraad komt. Ik kan mijn dure apparaat van €850 niet gebruiken en daarnaast krijg ik 0 informatie over de gang van zaken. Ik moet er maar zelf achteraan. Ik heb zoveel spijt van mijn aankoop! Nooit meer Dyson voor mij.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een nieuwe kopstuk zodat ik weer gebruik kan maken van mijn product.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

Reactie van de melder van de klacht Ozgul27

6 maanden geleden - Totaal geen klantwaardering, ondanks dat je de hoofdprijs betaald, nog voldoende garantie hebt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ozgul27