Mijn Klacht:
Mijn stofzuiger kan ik niet gebruiken ivm een onderdeel dat maar niet op voorraad wil komen bij dyson. Ik heb in Feb/Mrt 2024 gebeld met een medewerkster van de klantenservice gesproken en die heeft mij op de lijst gezet voor wanneer dit onderdeel op voorraad komt.
Vandaag 21 Mei 2024 bel ik weer met de klantenservice en staat Robin Visser mij te woord. Hij kan mij niet doorverbinden met de manager om mijn klacht dat ik nu al maanden niet kan stofzuigen. Hij was totaal niet oplossingsgericht en kon mij stellig nergens verder mee helpen behalve weer op de lijst zetten voor de cycloon wanneer deze op voorraad is. Hier heb ik niks aan en heb ik aangegeven. Maar tevergeefs. Wat een bar slechte service nooit meer koop ik een dyson!
Gewenste Oplossing:
Nieuwe stofzuiger of een tijdelijke zodat ik kan stofzuigen totdat het onderdeel op voorraad is. Zonder de cycloon zuigt de V15 niks
