Mijn Klacht:
Na veel overwegingen toch besloten om een Dyson föhn aan te schaffen, echter viel hij na ongeveer driekwart jaar al uit, rode knipperende lampjes, oververhit blijkbaar.
Mijn föhn is destijds opgestuurd, maar helaas duurde het nog geen half jaar en weer hetzelfde probleem, föhn is weer opgestuurd en ben mijn föhn bijna 7 weken kwijt geweest.
Blijkbaar woonde ik ineens op een ander adres, dit terwijl mijn gegevens al bekend waren en dit al in het systeem stond. Totaal geen uitgangspunt van Dyson of oplossingsgerichte service.
Nu na slechts 3 maanden later, geeft mijn föhn weer hetzelfde probleem, ik heb Dyson weer benaderd, maar ik krijg heel slecht contact met de klantenservice via whatsapp. Elke keer moet ik mijn gegevens opnieuw invullen, want vanwege drukte hebben ze geen tijd.
Enorm balen, ik heb zelf een eigen salon en vind Dyson juist zo fijn omdat hij lichtgewicht is en de blaasstanden zijn erg fijn, ik werk intussen ook met andere tools, maar de klantenservice en oplossingsgerichtheid is echt heel slecht.
Ik heb gevraagd om een nieuwe föhn, want ik ben er wel een beetje klaar mee om hem weer te laten repareren.
Gewenste Oplossing:
Nieuwe föhn.
