Klacht: Aanknop werkt niet meer

Irma Zapp op 12 maart 2022 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Dyson klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Dyson
Status Open
Datum 12 maart 2022

Een consument meldt dat de aanknop van zijn Dyson-stofzuiger niet meer functioneert, wat al geruime tijd problemen veroorzaakt tijdens het gebruik. De stofzuiger, die drie jaar oud is en ongeveer 700 euro kostte, is nu volledig defect. Mediamarkt heeft aangegeven dat dit een bekende klacht is.

Mijn Klacht:

De aanknop werkt niet meer, al geruime tijd problemen mee, tijdens stofzuigen stopt hij ermee. Nu helemaal dood. Gekocht bij Mediamarkt, deze geeft aan dat dit een bekende klacht is. Stofzuiger is 3 jaar oud, rond de 700 euro.

Gewenste Oplossing:

Deel geld retour. We hebben een andere stofzuiger aan moeten schaffen omdat de Dyson het niet meer doet.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht Irma Zapp

4 jaren geleden - Gisteren contact opgenomen met Dyson kcc. Netjes te woord gestaan, vriendelijke medewerker. Maar daar houdt het ook op. Stofzuiger is 2 jaar en 3,5 maand oud. Aankoopbedrag 600 euro. Knop kan vervangen worden maar dan zal ook het motortje vervangen moeten worden. Helaas valt het net buiten de garantie....kosten 225 euro. Ben ik nu gek? Voor een stofzuiger van dat geld mag je toch wel verwachten dat deze iets langer meegaat en dat er een normale garantie aangehouden wordt voor dit soort klachten. Deze klachten zijn ook bekend bij Dyson voor dit type de V11 absolute. Ronduit schandalig!!

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM