Klacht: Dynalogic laat mij voor niks de helledag op mijn gsm wachten

op 31 maart 2013 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na 6 jaar met een eenvoudige mobiele telefoon te hebben gebeld had ik me zelf voor genomen om ook maar is over te stappen naar een nieuwe computer telefoon.
en dus heb ik Vodafoon gevraag of ik mijn nummer zou kunnen over zetten naar een abonnement .
Het bedrijf Dynalogic zou mijn nieuwe Gsm komen brengen tussen 13:00 en 18:00.
en intussen is mijn oude mobiel afgesloten en kan ik dus niet meer bellen.
ik heb dus de hele middag hier op gewacht en om 17:48 hoor ik me brieven bus klep dicht gaan en ik kijk op me deur mat en daar licht een briefje waar op staat dat ik niet thuis ben.
en ik doe de deur open en zie de bezorger weg lopen,en dus ik trek mijn schoenen snel aan en loop naar hem toe.
ik was blij dat ik hem nog tegen kwam, maar de bezorger zij dat het al te laat was want hij had mij al af gemeld en dat kon niet ongedaan gemaakt worden….
En toen ontplofte ik… maar bleef wel netjes tegen hem, hij zij dat ik telefonisch een nieuwe afspraak moest maken dus ik zij dat dat niet meer kan met mij oude gsm.
ook kan het via mail opgelost worden en dat probeerde ik maar daar voor heb ik een Track & Trace nummer voor nodig en die staat niet op het briefje vermeld.

Beste klacht nl, ik ben zo verdrietig en teleur gesteld in deze situatie ik denk dat Dynalogic dit niet meer goed kan maken.
ik heb de hele middag mij zo verheugt op mijn nieuwe mobiel ik begrijp niet dat Dynalogic mij zo in de steek laat.
Hun website is waardeloos ik kan niks vinden waar ik contact kan krijgen met hun om zonder Track & Trace een nieuwe afspraak te maken.
Ik vind het verschrikkelijk om dit als reden te gebruiken, en dat ik niet bereikbaar ben. op dit moment gaat het niet zo goed met de gezondheid van mijn vader en dus ik wil op de hoogte gehouden worden.

Dynalogic neemt contact met mij op via de mail om een nieuwe afspraak te maken
de mail adres kunnen jullie krijgen via klacht nl.
woensdag avond komt het mij het besten uit om de gsm in ontvangst te nemen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht ikmismijnpan

7 jaren geleden - vandaag om 8:45 heb ik bericht gehad van dynalogic:We hebben uw klacht, getiteld "Dynalogic laat mij voor niks de helledag op mijn gsm wachten" in behandeling genomen.

Bericht van Dynalogic

7 jaren geleden - Graag ontvang ik het ordernummer om de gegevens van deze order te achterhalen.

Reactie van de melder van de klacht ikmismijnpan

7 jaren geleden - @ DynalogicIk heb geen ordernummer ontvangen wel heb ik deze gegevens.Referentie: 368910496aflever adres: 2771EK 120.

Bericht van Dynalogic

7 jaren geleden - Daar het niet mogelijk is om telefonisch contact met u op te nemen is er een nieuwe afspraak gemaakt op de door u voorgestelde datum en tijdvenster. De afspraak is ingepland op woensdag 2 april as. tussen 17:00 en 21:00 uur.

Reactie van de melder van de klacht ikmismijnpan

7 jaren geleden - oke ik ben blij dat het alsnog zo snel word opgelost. ik zorg er voor dat ik op woensdag 3 april 17:00 en 21:00 uur klaar sta om de Gsm in ontvangst te nemen.

Reactie van de melder van de klacht ikmismijnpan

7 jaren geleden - Ik heb zojuist mijn nieuwe telefoon in ontvangst genomen en ik ben er heel blij mee dank je wel Dynalogic en Klacht nl voor het oplossen van mijn probleem..

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Dynalogic beoordeeld.

Dynalogic

Heeft op 04 april 2013 om 08:58 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Daar er telefonisch geen contact opgenomen kan worden u is er via Klacht.nl een nieuwe afspraak gemaakt met de klant. Deze is ingepland op woensdag 3 april jl. tussen 17:00 en 21:00 uur. Inmiddels is de order succesvol uitgevoerd.

Dynalogic B.V.

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ikmismijnpan