Klacht: Dynafix track & trace

op 07 oktober 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

6-10-2017
Bevestiging gekregen via de mail dat mijn telefoon is opgestuurd na mij. Krijg een track & tracé nummer dat ik kan volgen en als ik hem wil volgen lukt de track & trace nummer niet?😡😡 Ik ben hier zeer niet te vreden over!!!!!😡

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn toestel weer heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Dynafix

Heeft op 09 oktober 2017 om 13:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Deze klacht is inmiddels al via onze Facebook pagina in behandeling genomen. Wij zullen de klachten (2x ingediend) hier op klacht.nl dan ook sluiten. Zoals op Facebook aangegeven zal de track & trace link van DHL vandaag of morgen nog gaan werken zodat u de status van de zending kunt bekijken.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare-team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Batuhan