Klacht: Dynafix toestel kwijt en ik hoor maar niets

op 18 juli 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn nieuwe toestel samsung s7 deed het binnen een maand niet meer. Contact opgenomen met samsung en die heeft mij doorgestuurd naar vodafonestore in Rotterdam. Na 2 weken mocht ik het toestel ophalen en bleek het mijn toestel niet te zijn. Nu weer 4 weken verder en langs geweest bij de Vodafone store maar er wordt alleen verteld dat ze niet weten hoelang het duurt of waar mijn toestel is. Ik heb samsung gevraagd om mij tegemoet te komen want behalve dat ik binnen een maand al mijn belangrijke gegevens kwijt ben (leerde het toestel net kennen dus had nog geen back-up) wacht ik nu nog steeds op mijn toestel en mijn abbonnementskosten gaan gewoon door. Samsung beweert dat ik bij Vodafone moet zijn want ik heb mijn toestel bij hun afgegeven. TERWIJL SAMSUNG MIJ NAAR VODAFONE STORE TOE HEEFT GESTUURD. En bij Vodafone krijg ik geen gegevens van dynafix het bedrijf dat kennelijk mijn toestel kwijt is. Dus wie kan mij nu verder helpen?! Tele2 is mijn provider en die beweert ook niets te kunnen doen. Mijn kosten gaan gewoon door maar het toestel wat ik erbij heb genomen is al bijna 2 maanden pleitte! Ik loop nu met een klein oud toestel om überhaupt nog te kunnen bellen want ik ben hoogzwanger.. Kunnen jullie mij verder helpen??

Toestel terug! En tegemoetkoming in de abbonnementskosten!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

10 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Bericht van Dynafix

10 maanden geleden - Geachte, U heeft ons een e-mail gezonden, hierop is vanuit onze zijde inmiddels gereageerd. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 04 augustus 2016 om 08:33 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door C86