Klacht: Dynafix reparatie – Sony Xperia Z1

op 25 januari 2014 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Dynafix heeft mijn gebarsten scherm onder garantie gerepareerd. Het is een bekende probleem bij de Sony Xperia Z1 Hierbij mijn complimenten voor dit bedrijf!

Volgens mij is de reparatie niet goed uitgevoerd.
Achterkant van mijn toestel is vervangen. (dit was volgens mij niet nodig)
Hij zit volgens mij niet goed want onderin zie je en voel je plakkerige kit. Ik ben bang dat mijn toestel niet waterdicht is. Dit was juist de reden waarom ik had gekozen voor de Sony Xperia Z1.

Ook heb ik gister de klantenservice gebeld omdat ze mijn Simkaarthouder van mijn telefoon niet hebben meegeleverd.
Deze had ik in de telefoon gelaten omdat het bij de telefoon hoort. Dit is geen extra accessoires het hoort bij de telefoon.

Dat mijn toestel weer 100% inorde is (waterdichtheid) en dat er geen zwarte pruts wat plakt eruit steekt aan de achterkant (kit)
Dit graag binnen 3 werkdagen want ben mijn telefoon al veel te lang kwijt!

En ook ontvang ik mijn sim-kaart-Houder binnen 3 werkdagen terug. Toestel is nu onbruikbaar omdat ik geen sim-kaart erin kan zetten.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Dynafix

Heeft op 11 maart 2014 om 15:02 geantwoord

Geachte Jayant020,

Betreffende uw klacht hebben wij u gecontacteerd, maar spijtig genoeg geen reactie meer mogen ontvangen. Wij sluiten derhalve uw klacht. Indien u echter aanvullende vragen heeft, zijn wij uiteraard bereid deze voor u te beantwoorden.

Dynafix WeCare Team

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jayant020