Klachten over Dylon

2.7 /10
3 stemmen

Dylon Complimenten

Vlekken in broek

Klacht van Denise de nijs op 13 oktober 2023 over Dylon in de categorie Producten

Goedenavond, Ik heb 2 broeken volgens de gebruiksaanwijzing geverfd in wasmachine. Broek was beige van kleur en heb dus ook zand beige dylon pod verf gebruikt. Ik haal broek uit wasmachine en nu zitten er allemaal donkerblauwe spikkels op mijn broek. Lees meer

Dylon Espresso Brown

Klacht van Cakirselma op 26 juni 2023 over Dylon in de categorie Producten

Ik heb een vestje geverfd met Dylon Espresso Brown. Precies de gebruiksinstructies gevolgd. Toen het klaar was, was dat potje nog vol, het loste niet op. Nogmaals wasmachine gedraaid, was daarna ook niet goed. Bleef nog wat kleinere restjes over,... Lees meer

Vlekjes

Klacht van Martine Deketelaere op 07 juni 2023 over Dylon in de categorie Producten

Ik heb lichte katoen bloesje in zw gekleurd op 30gr in de machine,allemaal vlekjes ,niet leuk ,nu moet ik opnieuw beginnen,vroeger had ik daar nooit last van ,en al zoveel Dylon gebruikt Lees meer

Verkleuren steunkousen.

Klacht van [email protected] op 06 november 2022 over Dylon in de categorie Producten

Ik draag jobs steunkousen die zijn wit.Omdat ik dat erg opzichtig vond,wilde ik ze zwart verven.Ik kwam uit op jullie textiel verf.Heb de gebruiks aan wijzing op gevolgd,maar ze zijn nu rood ERGER DAN WIT.Ik heb nu n flinke schade... Lees meer

Vlekken op broek

Klacht van Charlotte Velghe op 13 augustus 2022 over Dylon in de categorie Producten

Ik heb een lichtblauwe katoenen broek geverfd met de Dylon vintage blue kleuring. De broek is mooi vintage blue maar heeft over gans de broek kleine blauwe vlekjes. Wat kan ik doen om die vlekjes eruit te krijgen? Lees meer

vlekken

Klacht van bernadettesnoeck op 13 mei 2022 over Dylon in de categorie Producten

linnen rok en katoen t -shirt gekleurd met bruine verf, oorspronkelijk ecru, nu zitten zowel rok als t-shirt onder de vlekken, quasi blauwe kleur, alle voorschriften gevolgd, wat kan ik doen? Lees meer