Klacht: Dwangbevel BSR

3/10 ook een dwangbevel in naam van de koning…….
Gelijk telefonisch contact gezocht maar helaas na 12.30 niet meer bereikbaar. Vanochtend direct gebeld , helaas kwam er niet doorheen, telefoonnummer achter gelaten , wordt binnen 1 week terug gebeld! Superslechte service!!! Er wordt gedreigd met met beslaglegging op loon , onroerende/roerende zaken etc. als er niet binnen 2 dagen wordt betaald……. Er valt niets te betalen, het aanslagbedrag 334,41 is netjes betaald. 167,21 op 31 mei en 167,20 op 31 juli.
Ik lees op deze site dat ik niet de enige ben, zal wel een grote mailing zijn geweest. Tip: bij de volgende mailing, zorg als organisatie voor betere bereikbaarheid , als organisatie zou je hier beter op in kunnen spelen.

Excuus, onkostenvergoeding voor de telefoonkosten en de tijd die er ingestoken moet worden om deze klacht en verdere mail te verwerken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSR Belastingsamenwerking Rivierenland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door johan buziau