Klacht: Dwang tot betaling voor iets wat ik nóóit ontvangen heb van jullie

op 11 september 2018 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 14 september 2018 om 10:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

In uw bestelling heeft u gekozen voor een betaling in termijnen. U betaald dan het eerste termijn vooraf, na ontvangst van de betaling zullen wij overgaan tot de levering van uw order.

Derhalve hebben wij deze nu geannuleerd en zullen wij de facturering stopzetten.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet.

Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Nico Bergmans