Klacht: dvd bewerker

op 04 februari 2014 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Het is naar een verkeerd adres en wel Catharina van Renneslaan 114 gegaan, het moest zijn st Josephstraat 65-30 7603xj Almelo
DVD voor fotos en films te monteren prijs €9,99
Bestelling van 27-12 2013
Referentie 0050001453406612

Dat het toch op ons adres kan worden afgeleverd
Desnoods even een tegenbericht

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 05 februari 2014 om 10:55 geantwoord

05-02-2013 GlobalCollect is een Payment Service Provider die betalingen verwerkt voor diverse bedrijven. Dat wil zeggen, wij ontvangen uw betaling en sturen dat door aan het bedrijf waar u uw bestelling heeft geplaatst. Wij hebben uw betaling op 31 december ontvangen en doorgestuurd. Wij hebben daarom uw klacht doorgestuurd naar het desbetreffende bedrijf en verzocht zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen. Ter bevestiging heb ik ook een email verstuurd naar dhr. Boer via het volgende email adres: cs@globalcollect.com.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van GlobalCollect beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door geachteheer