Klacht: Duurt te lang

op 21 september 2017 over Actua Verzekeringen in de categorie Verzekering

Diverse mails die ik gestuurd heb naar Actua zijn volgens de klantenservice nooit ontvangen, ook al heb ik een ontvangstbevesting ontvangen en dat geldt ook voor de mails die zij naar mij hebben gestuurd. Hierdoor zit ik na ruim 3 weken nog steeds zonder Macbook. En zoals de servicemedewerker had aangegeven ‘Als u niet gebeld had, duurde het nog langer’ nadat ik meerdere malen gebeld had.

Als de communicatie beter verloopt, en er sneller gereageerd wordt.
Als klant moest ik overal achteraan gaan, omdat de mails die zij verstuurd hadden nooit verstuurd waren. En dat is volgens mij de taak van Actua.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Actua Verzekeringen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Actua Verzekeringen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Actua Verzekeringen

1 maand geleden - Geachte heer Trien, In navolging van uw klacht, reageren wij graag. Via de afdeling schade zijn er inderdaad verschillende momenten geweest waarop u met Actua heeft gecorrespondeerd. Eén en ander heeft vertraging opgelopen daar er miscommunicatie is ontstaan in het verzenden van een bericht richting u. Wij betreuren het dat u langer dan gewenst op uw laptop heeft moeten wachten. Echter is op 22 september een waarde cheque voor u opgesteld, welke op 25 september aan u is verzonden. U bent derhalve schadeloos gesteld. Wij gaan er dan ook van uit van uit dat het schadedossier derhalve is gesloten en dat wij u een correcte oplossing geheel conform polisvoorwaarden, hebben geboden. Wij willen u daarom vriendelijk vragen om de klacht te sluiten. Hoogachtend, Actua Groep

Alle klachten die gemeld zijn door TrieuT