Klacht: Duurder en steeds meer takken erin

op 13 juli 2016 over Pall Mall in de categorie Sigaretten

Beste mensen,
Ik ben een vaste rooker en ik vind het ten eerst al belachelijk dat er tegenwoordig op de pakjes sigaretten van die achterlijke plaatjes staan !!! Alsof de mensen dan eerder gaan stoppen ??!! Plus als iedereen gaat stoppen…dat gaat helemaal niet want onze lieve staat verdient daar veel te veel op !! Maar omdat het als schadelijk bevonden wordt en wat ook al jaren zo is menen ze ineens er actie voor te ondernemen …. ik kan alleen hierop zeggen belachelijk !!! Ik en de andere rokers moeten toch zelf weten wat ze met hun lichaam doen plus ik vind het echt belachelijk dat de pakjes steeds duurder worden en dan krijg je er ook nog steeds meer rotzooi in bijvoorbeeld in de pakjes pall mall shag super veel takken en onder in het pakje zoveel gruis dat ik me elke keer er steeds meer over ga opregen !!! Of in een pakje L&M sigaretten zwarte troep in de filter !!! Nu snap ik ook waarom jullie willen dat wij stoppen omdat jullie er allemaal rommel in duwen wat niet deugt …ik heb hier gewoon geen woorden voor en ik vind het gewoon schandalig van de fabrikant uit. Wat jullie namelijk doen is door middel van rotzooi te verkopen en er zoveel waarschuwingen op te zetten er ook nog vies veel geld aan te verdienen !!! Bah bah bah

Als er over deze klacht eens goed wordt nagedacht, er minder rotzooi in de tabakware wordt gepropt en de prijzen weer dalen of dat de prijzen blijven staan maar dat je dan ook kwaliteit kunt verwachten !!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pall Mall

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pall Mall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Caroline241192