Klacht: Duur reparatie ringen, slechte service

op 16 juni 2016 over Siebel juweliers in de categorie Juweliers

Op 7 mei 2016 hebben wij onze trouwringen en verlovingsring weggebracht om deze te laten repareren, matteren en rodineren. Dit zou ons totaal 100 euro kosten en ongeveer 3 weken gaan duren. Op 20 mei stelt men dat wij gebeld zouden zijn dat de werkzaamheden maar liefst 60 euro duurden uit zouden vallen, hetgeen in onze voicemail zou zijn ingesproken. Wij hebben geen gemist gesprek en geen voicemail bericht en hierna is er door Siebel geen actie meer ondernomen en lagen de werkzaamheden dus stil (hoewel er aangegeven was ons ook per e-mail te zullen benaderen). Na verloop van tijd vonden wij het toch wel lang duren en zijn we gaan bellen. Toen is het bovenstaande medegedeeld en hebben wij akkoord gegeven voor de extra kosten. De ringen lagen al bij de goudsmit en zouden dus erg snel klaar zijn. Tot nu toe zijn ze echter nog steeds niet terug!!! We hebben vorige week 2 keer gebeld. De ringen zouden die week komen en we zouden worden ingelicht. Niet gebeurd. Ook langs gaan heeft niets opgeleverd. Dus weer zelf terug gebeld, ringen zijn er nog steeds niet….en zo worden we al 2 weken aan het lijntje gehouden (overigens niet de eerste keer, een aantal jaar geleden ook al problemen gehad met het verstellen van de verlovingsring; eerst te groot, toen te klein, toen gravering eruit etc.). We worden niet teruggebeld, niet op de hoogte gehouden en hebben onze ringen nog altijd niet terug.

U zult begrijpen dat trouwringen en een verlovingsring niet alleen financiële maar ook emotionele waarde hebben. Wij willen de ringen daarom het liefst vandaag, maar in ieder geval zo spoedig mogelijk, terug en zouden het netjes vinden dat hier financieel ook wel iets tegenover zou staan in verband met de slechte service. We betalen immers € 160,00 voor deze werkzaamheden, waar toch verwacht mag worden dat er enige service bij inbegrepen is.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Siebel juweliers over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door JoleneNelemans