Klacht: Groupon voor Reparatie, geen telefoon meer gezien.

DjCrutske op 13 november 2012 over Dutchsim in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Een enige tijd geleden heb ik een Groupon gekocht voor een Iphone reparatie (achterkant) van de iphone 4.

Ik heb de iphone opgestuurd naar Dutchsim te Amsterdam, en de retourkosten (7,50) naar hun overgemaakt. Heb de iphone volgens voorwaarden van groupon (startdatum en verpakking+retourkosten) opgestuurd. Het pakket is ook netjes aangekomen, en zou volgens groupon binnen 72uur gerepareerd zijn, en terug richting mij komen.

Helaas zijn we nu al bijna 2 weken verder, en mijn iphone helaas nog niet retour gezien. Ik heb een aantal keer gebeld, gemaild en via de live chat geprobeerd, maar helaas tot heden geen antwoord. Als je ze eindelijk via de telefoon bereikt, en je begint over de telefoon dan doen ze alsof de verbinding slecht is en wegvalt.

Ik heb ook eens op google gezocht, en gezien dat meerdere mensen met dit probleem zitten. Ik heb hier ook de groupon klantenservice over gebeld, waarbij hun mij zeiden dat ze erachteraan zouden gaan. Tot heden helaas nog geen reactie.

Mijn iphone stond in de verkoop, er waren ook al afspraken gemaakt, aangezien deze snel terug zou zijn. Al deze verkopen hebben dus niet kunnen doorgaan, waarbij alle geïnteresseerden zijn gaan lopen.

Mijn iphone gerepareerd en terug + mijn geld terug. Of geld voor mijn iphone.

Alle klachten die gemeld zijn door