Klacht: Dutch Horror House (Ruben Jansen)

op 01 oktober 2017 over Real Life Gaming Experience in de categorie Entertainment

In oktober 2016 voor het eerst naar de Dutch Horror House geweest en dit was goed bevallen. Vandaar dat we als vriendengroep in november 2016 geboekt hadden voor de volgende editie dat zou plaats vinden in april 2017. Zo gezegd, zo gedaan. 45,40 betaald, tickets toegestuurd gekregen. Halverwege april een mailtje naar het bedrijf gestuurd of het wel doorging omdat de website niet meer bestond / offline was en de facebook pagina verwijdert. Toen een week later mail terug gehad (en tevergeefs ook meteen het laatste mailtje van ze) dat beide weekenden dat het gepland stond niet door zouden gaan omdat er slechts 9 tickets verkocht waren en het daarom vroegtijdig stil was gezet. Voor 5 mei 2017 zouden wij ons tegoeden incl servicekosten terug gestort krijgen en mocht rond Halloween nog een editie voorkomen zouden wij daar voor het aantal personen die toen geboekt waren een gratis ticket krijgen. Nu 5 maanden later en nogsteeds niks terug gestort gekregen en mijn emails komen niet meer aan op het email adres waar ik toen in april antwoord van terug kreeg.

De kosten van de tickets 45,40 euro terug gestort krijgen zoals gezegd werd

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Real Life Gaming Experience over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door xshawtydenise