Klacht: Duro boormachine laad niet op

op 04 september 2016 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maanden geleden een Duro boormachine gekocht.
Helaas in de verbouwing waar ik deze boormachine meet veel plezier heb gebuikt de bon kwijt geraakt. Aldi heeft mij toen een bewijs van aankoop gestuurd.
Tot zover alles goed en naar tevredenheid.
Nu komt het.
Ik moest contact opnemen met SERTRONICS na heel veel emails gebeld door hun alle emails weg.
Na weer een maand emailen
Ik kan niet s voor U doen u moet bij de firma info@meister-werkzeuge.de zijn.
Weer emails gestuurd maar ik hoor niets.

Aldi bedankt voor de goed service ik koop nooit meer nonfood bij jullie en laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen

Gewenste Oplossing:

Als mijn boormachine gerepareerd wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Reactie van de melder van de klacht rpholewijn

1 jaar geleden - Over het contact met SERTRONICS is iets niet helemaal duidelijk. Dit contact heeft voor ik eindelijk gebeld werd ook ongeveer 3 maanden geduurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rpholewijn