Klacht: Duren gaan niet open

op 18 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18 september 2018 om 16:33 uur komen wij (mijn vriend en ik) aan op station Kropswolde waar wij uit de trein moeten. Na een aantal keren op de knop te drukken om de deuren te openen gaan deze deuren niet open. Hierdoor missen wij ons station en stranden we een station verder in martenshoek. Tot mijn grote teleurstelling heb ik vaker klachten over het reizen met arriva zoals het vaker niet openen van de deuren, het afsluiten en storing hebben in een gehele coupe en erg veel vertraging.

Gewenste Oplossing:

Als er een vergoeding komt of een tegemoetkoming van arriva.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 september 2018 om 17:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lieneketulp,

Wat ontzettend vervelend dat jullie dit hebben ervaren.
Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. We zullen dit technische mankement melden bij onze materieel beheerders.

Helaas kan ik via deze weg niets betekenen qua vergoeding of tegemoetkoming.
Je dient nu een klacht in via een website dat niet van Arriva is.

Je kan ons hierover het best benaderen via onze Facebook of twitterpagina. Of via onze eigen website:

https:www.arriva.nlconsumentenservice-contactcontact-met-arriva-1contactformulier.htm

met vriendelijke groet,

Zoë
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Lieneketulp