Klacht: dure verloren kaart

op 13 oktober 2016 over Qpark in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We zijn ongeveer 2.5 uur bij qpark geparkeerd en zijn per ongeluk onze kaart verloren. Nu staat nergens op het bord dat een verloren kaart 42 kost. Nu belde we naar klantenservice en het enige wat hun zeiden is ga naar betaalautomaat en koop daar een nieuwe ticket, terwijl dagtarief 14 euro kost is dit belachelijk voor woorden en het enige wat meneer zei is ja daar is misbruik van gemaakt.. Maar hoe kun je er nu misbruik van maken als dat het maximale dagtarief is?

Gewenste Oplossing:

Dagtarfief als verloren kaart en wij daardoor minder kwijt zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rachelkorsten