Klacht: Dure tweedehands Miele wasmachine kapot na twee maanden. Geen garantie ontvangen.

op 21 september 2017 over Lets Fix Witgoed in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Tweedehands wasmachine (Miele) gekocht bij hun, voor 450 euro. Na twee maanden merkte ik dat er water lekte uit de deur, en dat er een brandlucht uit de machine kwam. Bleek het rubber gesmolten (!!!) De machine begon steeds meer te bonken, en toen bleek de hele trommel los te zitten. IK heb gebeld, en omdat ik nog in de drie maanden garanti- tijd zat, verwachtte ik een gratis reparatie of een andere machine.
Na nog geen minuut gekeken te hebben zei de monteur dat ik hem overbeladen had, en dat de garantie niet geldig was daardoor. Ik heb de wasmachine normaal gebruikt en nooit helemaal volgepropt. Dit bedrijf licht mensen op.

Ik wil minimaal de helft van de 450 euro terug. Deze machine is total loss, en de beschuldiging dat ik hem heb overbeladen is een ongefundeerde aanname en grove belediging. Dit was een tweedehands machine die blijkbaar te versleten was om nog meer rondjes te draaien dan die ik ermee heb gedraaid.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lets Fix Witgoed

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lets Fix Witgoed nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paolala