Klacht: Dure lijn, geen contact, contractueel verzuim, afschrijvingen die niet kloppen

op 11 september 2018 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte medewerker,

Ik ontvang brieven met bedragen die betaald moeten worden, maar totaal niet overeenkomen met het contract of maandelijkse termijn. Als ik ze bel, duurt het een uur soms 2 (en dat betaald) alvorens je ienand te pakken krijgt, die je niet kan helpen en daarna dus ophangt. Als je zr mailt kun je het contact helemaal vergeten.Dit is het meest verschrikkelijke bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt.

Volgende punt: je kuunt en je mag je bedrijf geen Fit for free noemen als ze het douchen betaald is. Dit is onmenselijkheid pur sang.

Gewenste Oplossing:

Ik wil het contract om deze redenen vroegtijdig beëindigen en mijn geld terug krijgen aangezien ik maar 1 keer hebben kunnen sporten. Zo niet, doe ik het via een rechter.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door YoussefB