Klacht: Dure lijn, geen contact, contractueel verzuim, afschrijvingen die niet kloppen

op 11 september 2018 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Geachte medewerker,

Ik ontvang brieven met bedragen die betaald moeten worden, maar totaal niet overeenkomen met het contract of maandelijkse termijn. Als ik ze bel, duurt het een uur soms 2 (en dat betaald) alvorens je ienand te pakken krijgt, die je niet kan helpen en daarna dus ophangt. Als je zr mailt kun je het contact helemaal vergeten.Dit is het meest verschrikkelijke bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt.

Volgende punt: je kuunt en je mag je bedrijf geen Fit for free noemen als ze het douchen betaald is. Dit is onmenselijkheid pur sang.

Ik wil het contract om deze redenen vroegtijdig beëindigen en mijn geld terug krijgen aangezien ik maar 1 keer hebben kunnen sporten. Zo niet, doe ik het via een rechter.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 01 februari 2019 om 11:12 geantwoord

Goedendag. Een tijd geleden heb jij een klacht geplaatst op klacht.nl. Mocht deze klacht nog openstaan, neem dan contact met ons op. Je kunt dit doen door een mail te sturen naar info@fitforfree.nl of te bellen naar 0900 34 83 67 37 33. Ook staat ons Webcare team voor je klaar via Social Media.

Fit For Free

Alle klachten die gemeld zijn door YoussefB