Klacht: Dure laarzen toplaag laat los :(

op 22 december 2017 over S.Oliver in de categorie Kledingwinkels

Een paar jaar geleden heb ik eens een keer dure laarzen gekocht van s.Oliver. Heb ze bijna niet aangehad omdat het speciale laarzen zijn zwart met rode rits aan de achterzijde en geblokte stof aan de binnenzijde. Alleen voor bijzondere gelegenheden dus (voor mij dan). Dat is dan gemiddeld een paar weken per jaar. Vorige week de laarzen weer uit de kast gehaald en aan gedaan. Paar dagen later: de toplaag laat los! De laars is nog nauwelijks op gelopen en nu kan ik ze al wegdoen! What the f…. ze komen netjes uit de kast!

weet ik niet goed. ik zit nu in de modus dat er geen dure schoenen meer worden gekocht en zeker niet s.Oliver. Wat ik nog vervelender vind is dat ik ook nergens mijn klacht kwijt kan behalve hier. Waar zit de firma s.oliver? waar kan ik mijn klacht kwijt? Ik vind het nog steeds schitterende laarzen en baal er echt van.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over S.Oliver

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over S.Oliver nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarionXTFan