Klacht: Ook een pup met HD en ED hier gekocht

Roja op 05 juli 2015 over Duitseherderkennel van de Lievenschbergh in de categorie Dierenwinkels

In april 2014 ook bij deze kennel een pup gekocht. Pup wilde niet lopen en ging vaak zitten. Eerst denk je nog ach hij heeft geen zin maar naarmate hij ouder werd ga je toch je vraagtekens hierbij zetten. Hij kreeg maar geen bespiering en was heel slap in de achterhand. Nadat hij voor begon te kreupelen heb ik foto’s laten maken. Uitslag HD en ED. Dit aan de fokster laten weten maar kreeg het advies om hem in het zand maar goed te laten stappen. Een hond met ED!!!!!!die heeft pijn en wil dit niet!!!! Die moet gewoon geopereerd worden. Met 1 jaar kon er meer over gezegd worden. Met 1 jaar is de ED echt niet weg hoor. En ze wilde foto’s. Die heeft ze gekregen. Toen moest het door een erkende dierenarts beoordeeld worden. Inmiddeld was de hond geopereerd aan ED dus geen rechten meer want in het koopcontract enz enz enz.
Ik denk dat de hond van de melder marijeferdy dezelfde ouders heeft als de mijne. Als dat zo is ben ik dus keihard voorgelogen want zij beweerde dat zij dit nog niet eerder had meegemaakt.

Er mag niet meer gefokt worden met deze ouderhonden

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Duitseherderkennel van de Lievenschbergh

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Duitseherderkennel van de Lievenschbergh nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Duitseherderkennel van de Lievenschbergh in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door