Klacht: Dubieuze werkwijze

op 15 februari 2018 over Streya in de categorie Reclame

Wij zijn vrijwel direct na inschrijving bij de kvk gebeld door streya ernis aangegeven dat we nu geen interesse hebben omdat we wachten op een vergunning pas dan kunnen we gaan starten.
Op de vraag of men informatie mocht sturen is er met ja geantwoorsld maar met dien verstande dat we nog geen overeenkomst willen.
Vervolgens hebben we niks meer gehoord niet per mail en niet per telefoon. Na maanden krijgen we bericht via een incassoburo. Er is nooit iets gekomen waar wij op hebben kunnen reageren!!!
Vervolgens hebben we een mail gestuurd, maar nooit een reactie!!! En nu een brief met dreiging voor de kantonrechter!! Gek zijn ze bij streya.
Ik ga zelf verdere stappen ondernemen en ben niet bang voor de kantonrechter. Betalen zal ik nooit doen. Melding maken bij radar, opgelicht en alberto stegeman zeker wel.
We hebben een advocaat in de arm genomen omdat streya blijkbaar niet van plan is om op een normale manier te communiceren

Wij zijn tevreden als streya op een normale met ons kan communiceren en antwoord kan geven en dit gewoon wordt opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door MasterP