Klacht: Dubbelel incasso kosten

op 01 december 2016 over Accountorgroep in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Poos terug 1 bestelling gedaan met 2 producten bij bol.com
Deze producten zijn 2 dagen na elkaar geleverd en na gemiste betaling is het overgedragen aan Accountor.
Nu willen zij dat ik 2x incasso kosten ga betalen, maar ze behoren de nota”s te bundelen.
Bol.comaar kan zogezegd niets meer betekenen omdat het uit handen gegeven is.

De nota’s en 1x incasso kosten zijn betaald, maar accountor blijft sturen en dreigen en reageert verder nergens op

Gewenste Oplossing:

Ze behoren, zoals bij wet beschreven staat hun vordering te bundelen en dus 1x incasso kosten te berekenen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Accountorgroep

Alle klachten die gemeld zijn door Cb6