Klacht: Dubbele wegenwacht

ericat28 op 12 december 2019 over Allianz Direct in de categorie Verzekering

Ik ben al jaren bij de ANWB. Nu ben ik er recentelijk achtergekomen dat all secure ook wegenwacht had. Ik heb hier nimmer een bericht over gekregen of welk nummer ik voor doe service kan bellen. Beide instanties wisten dat ik dubbel verzekerd was maar bleven toch mijn geld opstrijken. Hoe krijg ik mijn geld terug van de anwb of van all secure. Ik vind dat all secure mijn wegenwacht service moet terug betalen aan mij.

Als Ik mijn geld terug Krijg

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allianz Direct over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Allianz Direct in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Allianz Direct een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Allianz Direct

Heeft op 13 december 2019 om 16:21 geantwoord

Beste ericat28,

Bedankt voor je berichtje. Je zegt dat je bij ANWB en bij Allsecur een pechhulpverzekering hebt en dat je daarom van een verzekering het geld terug wil. Ik begrijp helaas niet zo goed wat je hiermee bedoelt. Ik zie dat je een Volkswagen Golf verzekerd hebt bij Allsecur (inmiddels Allianz Direct) vanaf 2016. Je hebt hier geen pechhulpverzekering bij afgesloten. Dat is ook vanaf 2016 nooit het geval geweest. Je kunt dit teruglezen op je polisblad.

Kun je mij nog eens uitleggen wat je precies bedoelt? Ik kijk dan graag met je mee.

Sjoukje namens het Allianz Direct klachtenteam

ericat28

Heeft op 13 december 2019 om 20:59 geantwoord

Ik ga giet niet zo openbaar over in discussie, terwijl Ik zwaar beledigd ben door deze stomme reactie

Alle klachten die gemeld zijn door ericat28