Klacht: dubbele verzekering afgesloten voor huurauto

op 16 augustus 2016 over Europcar in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 augustus kwamen wij moe van de reis, maar opgetogen voor de vakantie aan op Barcelona BCN. We zouden meteen de van tevoren geboekte en betaalde huurauto (incl verzekeringen) ophalen en doorrijden naar onze vakantiebestemming. Alleen het kinderzitje moest nog ter plaatste betaald worden. Na 2 uur (!) wachten werden we eindelijk geholpen. Een gezellige Spaanse praatjes maker maakte wat grapjes over Spaanse auto’s. We moesten een formulier tekenen waar een bedrag van E0,00 omcirkeld werd, een paar dingen onderstreept en we zagen een bedrag wat overeenkwam met het vooraf betaalde bedrag, DACHTEN we… Dom? Naief? Behoorlijk, want we tekenden het papier. We tekenden hiermee ook voor de staat van de auto, maar ‘we didn’t had to worry about it’, want we waren verzekerd. Met een brandgat en de zweetplakken in de stoel en een kras op de deur hebben wij rondgereden, te moe om terug te gaan in die rij van 2 uur….

Gewenste Oplossing:

De E361,82 die ter plekke betaald is voor verzekeringen die wij van tevoren al hadden betaald terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Europcar over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door bert sligman