Klacht: Dubbele toestel factuur kosten/afloskrediet toestel

op 13 februari 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Heb meerdere abonnementen bij tele2 en 2 daarvan zijn in januari 2018 ingegaan.1 rond de 8ste en de ander rond de 10de van januari 2018.Ik had al een abonnement die in juni 2017 was ingegaan,dus 3 abonnementen en het gaat ook over alle 3 de abonnementen.Tele2 is van plan om van de 1ste tot de laatste dag van de zelfde maand facturen te berekenen b.v: 1 februari tot 28 februari ( was eerst in mijn geval,van de 16de van de maand tot de 15de van de volgende maand b.v:16 januari tot 15 februari)Nu wil tele2 abonnement en kredietkosten voor alle toestellen over januari en dit is voor de 2 nieuwe abonnementen van de start van de nieuwe abonnementen (8ste en 10de) tot de 15de van januari 2018.Ook de kosten van mijn toestel die in juni 2017 is ingegaan is verrekend van 16 december 2017 tot 15 januari 2018.(de abonnementskosten zijn van de 16de december 2017 tot 15 januari 2018 en de toestel kredietkosten gaan over de maand januari 2018,niet december 2017 want die heb ik al in de factuur van november 2017 betaald.erg ingewikkeld misschien).Maar nu wil tele2 dus van de 1ste naar het einde van de zelfde maand facturen berekenen.Dus het stukje van 16 januari 2018 tot 31 januari 2018 voor alle toestellen en de abonnementen berekenen ze niet alleen de abonnementskosten maar wederom de toestel krediet kosten.met andere woorden ik betaal dubbele toestel krediet kosten over januari 2018.Nu heb ik 3 keer gebeld met tele2 en elke keer word het anders uitgelegd maar het komt erop neer dat ik dubbel betaal en daar kunnen ze niets aan doen.Ook word er gezegd dat ik de 2de betaling toestel kosten betaal over februari 2018,wat niet zo is.Uiteindelijk word er op het eind van een heel onplezierig en verwarrend gesprek(tele2 persoon maakt het verwarrend)dat ik uiteindelijk wel 24 keer maar niet 24 maanden betaal (wat volgens de voorwaarden en contract wel zo is afgesproken).voor me toestel.Want blijkbaar loopt/lopen 2 van mijn abonnementen tot december 2019 en mijn toestel kredietkosten tot november 2019.Met andere woorden ik betaal dubbel in januari word mij uitgelegd en dat word dan weer tegen gesproken door de zelfde tele2 persoon die mijn zelf daarvoor heb gezegd dat ik dan tot november toestel kredietkosten betaal,raar!! Ik heb een contract dat ik elke maand eenmalig toestel kredietkosten betaal,24 maanden lang.Op deze manier betaal ik 23 maanden(waarvan 2x in januari 2018)omdat tele2 factuur datum wil veranderen waardoor dus de klant de dupe is van deze verwarrende bureaucratie!

Ik wil alleen de abonnementskosten betalen over alle 3 de abonnementen,over de periode van 16 januari 2018 tot 31 januari 2018.Aangezien ik de toestel kredietkosten al heb betaald in de vorige factuur.Tele2 vraagt +/- €97,00 terwijl het +/- €21,00 moet zijn en ze kunnen en/of willen het ook niet verrekenen met volgende factuur of veranderen,terwijl ik er ook nog eens vroeg bij ben omdat de rekening nog niet verstuurd is en net klaar is gezet.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Reactie van de melder van de klacht Har 001

8 maanden geleden - Ik krijg melding dat tele2 de klacht niet in behandeling neemt!?...Maar klacht .nl is er toch voor dat het wel gebeurd,anders heeft het geen nut om te klagen en oplossingen te zoeken als een bedrijf zoals tele2 gewoonweg NEE kan zeggen. Ik wil een oplossing,dat tele2 geen beslissingen neemt zodat de klant de dupe is,ik wil me klacht behandeld en opgelost. m.v.g

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Har 001