Klacht: Dubbele premieafschrijving en vervallen kortingen

op 19 juli 2017 over Aegon in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin deze maand gebeld met Aegon om een verzekering toe te voegen. Vanuit medewerker gezegd dat ze alle bestaande verzekeringen naar 1 polisnummer zou zetten voor een beter overzicht. Daarna meerdere facturen ontvangen van een premie t/m 10-09, waarvan niemand ons kan vertellen waarop dit gebaseerd is. Ook alle andere premies nog blijven afschrijven, waardoor wij meer dan dubbel betalen. Tevens door het omzetten is een loyaliteitskorting van 10% komen te vervallen. Ook zijn sommige verzekeringen ineens op u en uw kinderen komen te staan ipv u en uw partner.

Gewenste Oplossing:

- uitleg over facturen
- stoppen met onrechtmatig dubbel afschrijven
- loyaliteitskorting toepassen
- verzekeringen juist verwerken

Alle klachten die gemeld zijn door Kuiperjagers