Klacht: Dubbele kosten

op 28 september 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

29 juli ging ik naar een feestje in Amsterdam. Ik had een kaartje dat ik met iemand gratis kon meereizen met de trein en dat deed ik dan ook. Eenmaal bij het feest viel het feest tegen en besloten wij om te gaan. Ditmaal met de metro/tram richting het Holland casino omdat hier iemand was die ons naar huis kon brengen met de auto. Zoals u leest ben ik alleen een stukje met de metro en tram mee geweest maar is er wel 2x 20,- afgeschreven 9 augustus. Ik ben verder rond die tijd niet met het openbaar vervoer geweest dus het moet van die dag zijn geweest. Als ik te weinig geld heb op mijn kaart wordt er automatisch 20,- afgeschreven . Nu denk ik dat er bij jullie in het systeem dit per ongeluk 2 keer is gebeurd en niet helemaal goed is gegaan dus. Ik neem aan dat dit opgelost kan worden ?

Omdat er een incassobureau is ingeschakeld kost dit geintje mij opeens 60,- in plaats van die 20,- waar ik het al niet over eens was. Ik ben pas tevreden als dit is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessicavanmook