Klacht: Dubbele kosten

op 09 oktober 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Mij is beloofd dat de kosten van mijn nieuwe abonnement pas is zouden gaan, zodra mijn oude abonnement afgelopen was. Dit gebeurde dus niet. Na een uur aan de telefoon gehangen te hebben met vier verschillende afdelingen (en drie keer dus verkeerd doorverbonden, blijkbaar willen HUN mensen bij de klantenservice zelf het probleem niet oplossen) te horen gekregen dat ik maar even een formuliertje online in moest vullen. Na dat gedaan te hebben een antwoord van vijf regeltjes krijgen met dat het 10 werkdagen zou gaan duren voordat HUN contact met ons op zouden nemen. 20 werkdagen verder en nog geen antwoord, maar ondertussen wel een rekening van 110 euro moeten betalen, want ja, anders krijg je een betalingsachterstand he.

Ik zal tevreden zijn als de belkosten terug betaald worden en er eens GOED naar ons geluisterd wordt, in plaats van afgepoeierd te worden en maar even de rekening moeten betalen. Er moeten geen dingen beloofd worden waar ze zich niet aan kunnen houden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amberkls1998