Klacht: dubbele inschrijving

op 24 januari 2014 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Bij mijn inschrijving op 19 november bij fit4free was er iets misgegaan. Ik ben toen namelijk dubbel ingeschreven door een fout van de fit4free bij (waarschijnlijk, het kan bij hun ook ergens anders mis zijn gegaan, ze hadden zelf geen idee)het invoeren. Ik merkte dit toen ik mijn afschriften zag en heb toen één van de twee incasso’s teruggeboekt. Vervolgens heb ik mijn probleem bij de balie in de fit4free naast de rai gemeld. De oplossing van het probleem werd door hun medewerker als volgt geschetst: Er werd een mail naar het hoofdkantoor gestuurd met de mededeling dat 1 van mijn ‘accounts’ verwijderd moest worden en de andere de ‘goede’ account zou worden. Ik dacht het probleem hiermee opgelost te hebben. maar tot mijn grote ontsteltenis heb ik gemerkt dat het probleem helemaal niet geregeld was. Er kwam een tweede heffing waarvan ik dacht dat deze misschien al was doorgevoerd, voordat ik het probleem aankaartte(en de incasso al wel had teruggeboekt) en boekte deze natuurlijk ook terug. Dit was blijkbaar niet het geval want ik heb daarna nog een aanmaning en een extra heffing van 40 euro ontvangen voor te laat betalen! Deze heb ik natuurlijk ook teruggeboekt.
Ik heb inmiddels een mail gestuurd maar wacht nog op de reactie

Ik ben over al deze zaken totaal niet te spreken en verwacht dat de zaken dit keer wél zorgvuldig geregeld worden. Ik heb gehoord dat bij de fit4free om de haverklap problemen zijn en daarom hoop ik dat een of andere instantie hun even op de vingers tikt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over fit for free

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over fit for free nog niet in behandeling is genomen.

fit for free

Heeft op 25 maart 2015 om 10:56 geantwoord

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op Klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via Klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, mail dan naar webcare@fitforfree.nl en we nemen spoedig contact met je op!

Het Webcare team van Fit For Free.

Alle klachten die gemeld zijn door dirkhaverkate