Klacht: dubbele incasso

op 19 augustus 2016 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo Spotify,

Er is vanochtend een dubbele incasso van €9,99 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb gekeken naar de maand juni en juli of het daar eventueel niet afgeschreven zou kunnen zijn, maar niet is niet het geval.

Graag hoor ik z.s.m van jullie

Met vriendelijke groet
Juliette Kuin

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er eenmaal 9,99 terug wordt gestort op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door juliette.kuin